نبیه بری:

مخالفین قانون اساسی لبنان در روند تشکیل دولت سنگ اندازی می کنند

مخالفین قانون اساسی لبنان در روند تشکیل دولت سنگ اندازی می کنند

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد کسی که در روند تشکیل دولت سنگ اندازی می کند با قانون اساسی، عرف های شناخته شده و اصول تشکیل دولت مخالفت می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، رئیس پارلمان لبنان در سخنانی خطاب به نخست وزیر این کشور به بیان مشکلات موجود بر سر راه وی پرداخت.

«نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان در سخنانی خطاب به «سعد حریری» نخست وزیر این کشور تاکید کرد: آن کسی که در روند تشکیل دولت سنگ اندازی می کند، فردی است که با قانون اساسی، عرف های شناخته شده و اصول تشکیل دولت مخالفت می کند.

رئیس پارلمان لبنان در ادامه سخنان خود در همین راستا تصریح کرد: کسی که نسبت به این مشکلات هشدار می دهد، در صدد مانع تراشی نیست.

این در حالی است که سعد حریری ساعاتی پیش نیز پس از دیدار با «میشل عون» رئیس جمهور این کشور اعلام کرد که بر سر همه چیز با رئیس جمهور توافق نظر داریم ولی برخی موانع جزئی وجود دارد.

«سعد حریری» نخست وزیر لبنان روز یکشنبه در سخنانی تاکید کرد: دولت به زودی تشکیل می شود؛ آنچه که برای من اهمیت دارد، قرار دادن قطار دولت بر روی ریل است و این قطار به زودی راه خواهد افتاد.

گفتنی است، پس از دو سال و نیم از وجود بحران در لبنان سرانجام در هفته های اخیر میشل عون رئیس جمهور این کشور شد و در اولین اقدام سعد حریری را مامور تشکیل کابینه کرد.

کد خبر 3830337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha